čtvrtek 15. prosince 2016

Pět filmů, které vás dostanou do vánoční nálady



 Dneska jsem si pro vás připravila článěk na tema 5 vánočních filmů. Upřímně jsem moc nevěděla, co dneska napsat a tak jsem po celém dni (no spíš týdnu) vymýšlení tematu článku dospěla k rozhodnutí napsat právě tohle. Sice takových článků/videí najdete na internetu hafo, ale tak proč ne, že? :) Doufám, že si článek užijete a třeba i objevíte nějaký nový film. (Páni, teď jsem 6x použila slovo článek... Nevadí :D )



1. Velká Vánoční Jízda / Arthur Christmas
Tento film jsem poprvé viděla až letos a hrozně bavil. I když se neřadím zrovna mezi nadšence animáků (prosím, neukamenujte mě), tak musím říct, že jsem si ho vážně zamilovala. Líbilo se mi, že to není taková ta úplná klasika, kde je Santa, skřítci a maximálně jeden příbuzný v podobě bratra nebo manželky. Tady uvidíte celou rodinu, která je jedním z témat filmu. Celý příběh navíc protkávají vtipné narážky. Pokud máte rádi (nebo aspoň trochu znáte) seriál Star Trek, tak se 100% budete bavit. Jako vážně… Hláška „Santa na můstek.“ Mě bude bavit ještě hodně dlouho.

2. Ukradené Vánoce Tima Burtona /  The Nightmare Before Christmas
Muzikálový animovaný film od jednoho z nejlepších režisérů (aspoň podle mého názoru). Hodně mě baví zpracování i nápad. Protkání dvou svátků – Halloweenu a Vánoc mi přijde něčím kouzelné. Podle mě se bude líbit lidem všech generací. I přes to, že nepatří mezi ty novější filmy (je dokonce starší než já), oblíbí si ho i ti, kteří nepatří zrovna mezi Burtonovi fanoušky. Pokud se vyžíváte v muzikálech a celkově ve filmech, kde se zpívá a tančí, tento si určitě zamilujete.

3. Karlík a Továrna Na Čokoládu / Charlie And The Chocolate Faktory
Není to sice zrovna vánoční film… no dobře, pojďme si to přiznat – není na něm absolutně nic vánočního… ale i tak mě vždycky nějak naladí na vánoční atmosféru. Určitě proto, že A) děj se odehrává v zimě a B) čokoláda = sladkost, sladkost = cukroví a cukroví = Vánoce. O čem tenhle film ale 100% je, jsou efekty a celkové zpracování. No uznejte, kdo po scéně v sálu, kde se dá všechno jíst, nemá chuť na sladké?

4. Láska Nebeská / Love Actually
Britská velmi oblíbená klasika spíše pro ženy než pro muže, takže pokud jste něžného pohlaví Láska nebeská je pro vás to pravé. Nemusíte ani nějak zbožňovat romantické filmy. Já je třeba moc ráda nemám a i přes to tenhle film naprosto miluju. Všechny příběhy jsou velmi dobře promyšlené a krásně se proplétají, což každého diváka zaujme a přinutí sedět u obrazovky. A když ne tohle, tak obsazení určitě. Hraje zde totiž spoustu velmi kvalitních herců jako třeba Colin Firth, Emma Thompson, Alan Rickman a mnoho dalších.

5. Veselé Vánoce, Pane Beane / Merry Christmas, Mr. Bean
Jak lépe popsat tento krátký film než jako legrace, sranda a komedie! Zaručuji vám, že se budete smát od začátku až do konce. Skládá se z několika scének na téma Vánoc ve kterých vystupuje jak jinak než Mr. Bean, jeho přítelkyně a všemi milovaný medvídek. Taky už je to starší kousek, ale kdo nemá tohoto legračního mužíčka rád?!

To by bylo pro dnešek všechno. Přiznávám, nejsem zrovna moc originální, co se filmů týče a koukám na ty největší klasiky a všechny je určitě znáte, ale zase na druhou stranu jejich oblíbenost asi dává najevo jejich kvalitu. Ještě mě tak napadlo, že pokud zrovna nejste moc na filmy, zkuste si pustit vánoční díl svého oblíbeného seriálu. Takřka všechny mají svou vánočně laděnou epizodu a určitě se u toho pobavíte. No přiznejme si, kdo z nás nemiluje vánočního pásovce? 

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Sarcastic Superwoman. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig