sobota 4. listopadu 2017

Desingblok 2017

Jak možná víte, Desingblok je akce konající se každý rok na výstavišti v pražských Holešovicích. Jedná se o přehlídku všech možných desingových věcí od interiérů, přes doplňky do bytu, až po oblečení. Původně měl trvat čtyři dny a to od čtvrtka 26. do pondělí 30. října. Letos se ovšem vlivem vichřice musely prostory uzavřít dřív. Já jsem se naštěstí zúčastnila hned prvního dne a musím říct, že jsem byla naprosto uchvácena. Nápaditost některých desingerů mě nepřestává překvapovat. Koneckonců to sami uvidíte na fotkách, které jsem pro vás připravila.




Jako první jsme zavítali do tzv. střední haly. Zde nás okamžitě upoutala jakási atrakce ve stylu pouťových "labutí" s názvem Nebe. V podstatě šlo opravdu o klasické labutě, jen místo nich byly vozy ve tvaru obláčků. Já sama bych na to za žádnou cenu nešla, jelikož se to točí a ještě ke všemu ve výšce a to opravdu není něco, co bych vyhledávala. Mojí kamarádku to ale tak nadchlo, že po dlouhém přesvědčování mě přeci jen zlomila a svezly jsme se. Musím uznat, že nakonec bylo hezké vidět celý areál z nadhledu.


Dále mě zde velmi zaujal kávový tunel, který na mě působil neskutečně uklidňujícím účinkem.


Také jste se tu mohli občerstvit u kávového baru. Sortiment obsahoval krom různých druhů nápojů také malé koblihy (které jsem dřív snědla, než vyfotila), croissanty, ale i různé bagety, takže pokud člověk dostal z procházení výstavy hlad, bez problémů zde sehnal i něco k snědku.

(Tady můžete vidět kamarádky spokojený výraz z toho, že má kafe a mě smutnou, že už jsem všechno snědla.)

Dále jsme pokračovaly do pravého křídla, které se zaměřovalo spíše na interiéry a doplňky do domácnosti. Hodně se mi líbila scéna s názvem "Nové proměny bydlení", kde bylo rozestavěných několik plechovek a vy jste měli hádat, podle čeho voní.



Asi mým nejoblíbenějším kouskem celého Desingbloku se stala tahle reklama na vířivky! Přijde mi jednak opravdu vtipná a hlavně tak moc originální, že si jí člověk zkrátka musí zapamatovat.


Také se tu nacházelo několik instalací různých světel.




Asi si říkáte, co má být tohle. Tyto různě naplněné lahve sloužily jako hudební nástroje a když jste po nich přejeli dřevěnou hůlkou, vytvořily dohromady nějakou určitou melodii.


Jak už jsem zmiňovala na začátku, v tomto křídle se výstava zaměřovala také hodně na interiéry. Tento kovový nábytek se mi opravdu hodně líbil a dokonce si umím reálně představit ho mít v bytě. A tu vanu se stolečkem? No kdo z vás tohle v životě nutně nepotřebuje?! 




Přesouváme se do levého křídla. Zde bylo k vidění kromě různých doplňků do bytu i desingové oblečení, které mě z celého Desingbloku bavilo asi nejvíc (hned po vířivce). Také se zde konali různé zajímavé přednášky po celou dobu akce. Já jsem ale bohužel žádnou neslyšela.


Nad těmito kabáty jsme s kamarádkou slintaly, jak byly nádherné. To samé platilo i u šatů. Několik z nich bych si nejradši vzala na maturitní ples.





Hodně se zde nacházely různé instalace menších předmětů, jako jsou třeba zrcadla nebo květiny.




Když jsem viděla tyto vázy, okamžitě se mi vybavily hodiny dějepisu a pravěk. Neříkejte mi, že jsem jediná!


Toto auto sice netuším, z čeho, jak a proč bylo vytvořeno, ale připadá mi zkrátka naprosto skvělé!


A na závěr tu mám tuto papírovou ovocnou mísu. Jednalo se o reklamu dovozce papíru. Pán, který u stánku asistoval, nás lákal, abychom si za deset korun udělaly vlastní malý výrobek, ale vzhledem k naší zručnosti, jsme se do toho raději nepouštěly. Každopádně obdivuji člověka, který byl natolik trpělivý a šikovný, že dokázal vyrobit všechno tohle ovoce.


A jak bych celý Desingblok shrnula? Letošní ročník jsem tuto událost navštívila poprvé. Upřímně řečeno bych zde strávila klidně celé čtyři dny, ale tolik času jsem bohužel neměla. I tak ale musím podotknout, že mě zdejší atmosféra stačila dostatečně pohltit i za to jedno odpoledne a určitě se zúčastním i v příštím roce.
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Sarcastic Superwoman. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig