neděle 15. července 2018

Rozhovor s módním návrhářem Zoltánem Tóthem


Zoltán Tóth je mladý slovenský módní návrhář, jehož práci můžete znát například z přehlídek na Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Co chystá do budoucna a kde si jeho oděvy můžete zakoupit se dozvíte v následujícím rozhovoru!

Zdroj: https://www.zoltantoth.cz/

Jak jste se k návrhářství vůbec dostal?

Studoval jsem architekturu a v prvním ročníku jsme v rámci výuky procházeli různými ateliéry. Jedním z nich byl i textil, kde jsem vytvořil takový oděv a hrozně se mi to zalíbilo, tak si mě tam pozvali a nakonec jsem tam zůstal až do bakalářky.

Kdy pro vás nastal ten okamžik, kdy jste si uvědomil, že tohle je opravdu něco, co chcete dělat a ne jen momentální „koníček“?

Absolvoval jsem různé stáže a v roce 2017 jsem měl svou první přehlídku na Mercedes-Benz Fashion Prague Week. Tam jsem se zúčastnil soutěže VAN GRAAF Junior Talent, kterou jsem nečekaně vyhrál a tehdy jsem si uvědomil, že to chci opravdu dělat. Už před tím jsem sice vytvořil pár kolekcí, ale tehdy jsem si uvědomil, že tohle je opravdu to, co chci.

Za poměrně krátkou dobu jste zaznamenal velký úspěch. Máte na to nějaký recept?

Asi dělat to, co milujete a dělat to s radostí. Zapomeňte na nějakou vypočítavost a jděte do toho naplno. To je asi to, co mě tlačí dopředu. Je zajímavé, jak všechno to, co dávate, se vám vrátí.

Na letošním ročník MY Model Contest soutěžící předváděli vaše modely. Co dál momentálně chystáte?

Mám novou kolekci, která je zrovna na různých výstavách a foceních. Teď si chci dát ovšem chvíli pauzu od navrhování a pracuji na různých jiných akcích. Také pojedu do Antverp na šestiměsíční stáž.

A otázka na závěr... kde mohou lidé kupovat vaše oděvy?

Na to se mě ptá spoustu lidí. Zatím jenom u mě, ale už jsem absolvoval jeden pop-up, kde se prodávaly moje šaty. Teď o mě měli zájem v La Gallery Novesta, kde budu mít takový zkušební prodej a uvidíme, jak to půjde, jestli s nimi budu nadále spolupracovat. 

Tímto bych chtěla poděkovat Zoltánu Tóthovi za poskytnutý rozhovor a přeji mu hodně štěstí do budoucna.
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Sarcastic Superwoman. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig