úterý 24. ledna 2017

Relax


Před pár týdny jsem napsala článek o tom, jak se v tomto období všichni zoufale snažíme učit (tím „my“ myslím nás studenty). Dneska to bude něco trochu jiného. Respektive se zaměřím na to, jak se pokusit nezbláznit a trochu si odpočinout. 


Stejně tak jako je důležité umět pracovat, je i důležité umět odpočívat. Ono je ovšem odpočívat a odpočívat. Zíráním do počítače a permanentním opakováním si, že se musíte zvednout a jít něco dělat, se totiž moc nezrelaxujete. Teď nechci, aby to vyznělo, že já tohle nikdy nedělám - naopak! Já jsem mistr v tupém zírání do blba a vzdycháním nad tím, kolik práce mě ještě čeká. Jenže právě proto tenhle článek píšu. Naučila jsem se, že relaxovat nějak aktivněji je mnohem účinnější. Přiznejme si, že stejně ztratíme nějaký ten čas, tak ať to aspoň stojí za to. 
Já osobně si nejlépe oddechnu při nějaké procházce v přírodě s kamarádkou/mamkou. Nejen, že se člověk dostane na čerstvý vzduch, ale ještě si se svým doprovodem skvěle popovídá. Pokud zrovna nemáte možnost jít s někým druhým, vezměte třeba psa. Pes je přeci nejlepší přítel člověka, ne? A pokud ani s ním jít nemůžete, vyražte klidně sami. Vezměte si sluchátka, poslouchejte oblíbenou hudbu a kochejte se přírodou kolem vás. Jestli dokonce svítí slunce, 100% vás to nabije energií a dodá pozitivní náladu. No uznejte sami, komu takovýhle krásný výhled nezlepšil den.





Follow my blog with Bloglovin


SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Sarcastic Superwoman. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig