úterý 28. února 2017

Den Blbec

*Crrr* *Crrr* *Crrr*
Nech mě, chci spát!
*Crrr* *Crrr* *Crrr*
Ty mi nedáš pokoj?
*Crrr* *Crrr* *Crrr*
ZMLKNI UŽ!!
*Crrr* *Crrr* *Crrr*
Fajn! Vyhrál jsi!
...

Kde se rozsvěcí zase? Áááá moc světla! Nic nevidím! Nic nevidím! Zrcadlo... Fuj, já vypadám, možná to bylo lepší, když jsem byla slepá. Musíme s tím něco udělat, Míšo. Hej, moment, co to, co se sakra děje s tím kohoutkem? Proč neteče teplá? Ok, mamka by to mohla vědět. Cože? Jak jako NEPOTEČE CELÝ DEN?! Do p*****, děláte si ze mě srandu? Ok, no tak holt nic...
...
Co si dneska dáme, Míšo? Hmm, hele müsli! Au! Sakra, zub! Pitomá osmička. Jogurt, jogurt, kde je ten jogurt? Tady! A hele, jahody! Super, tak si dám jogurt s jahodama. A nebo nedám. Jak mohly tak rychle zplesnivět?
...
Dobrý den, dva koláčky, prosím. Jak jako neberou stravenky? Od kdy? Ok, tak karta - chudinka, už takhle pláče.
...
Nesnáším MHD. Co vám je lidi, proč se tak mačkáte?! Ojojoj, s tímhle týpkem se bavit vážně nechci. Snad mě neuvidí. Nekoukej sem! Doufám, že teď nejde ke mně. No očividně doufám marně. Ty jo, já snad radši vystoupím a dojdu to pěšky. PRVNÍ SE VYSTUPUJE!! Jsme v jednadvacátém století a někteří to stále nepochopili... Kdo mi šlápl na moje čerstvě umytý boty?!?!?!
...
*Crrr* *Crrr* *Crrr*
Nezvoň! Já vím, že jdu pozdě i bez tebe. Dobrý, učitelka tu ještě taky není. Tohle se vám bude hodit k maturitě. Jo, dobrý, já vím, že příští rok maturuju, nemusíte mi to připomínat hned během prvních 10 minut, co jsem tady. Téma dnešní ájiny budou vztahy, jo? No super! Není nic na co bych měla teď víc náladu než probírání vztahů. Díky.
...
*Crrr* *Crrr* *Crrr*
HURÁ! Konečně něco pozitivního - můžu pokecat s kámoškama. Fajn, to jsem dělala celou předchozí hodinu, ALE... Holky, řeknu vám, že tenhle den stojí fakt za nic a to teprve začíná. Tak toho využij a napiš o tom článek, zlato. Hmm... To vůbec není špatný nápad! Tak možná z dneška nakonec přece aspoň něco málo bude.

Tímto trošku netradiční článkem jsem vám chtěla názorně ukázat, že i z těch nejhorších dní může vzejít něco aspoň trochu pozitivního. Proto nevěste hlavu, když se zrovna nedaří! Ono občas musí být mizerně, aby pak mohlo být skvěle. Doufám, že se vám článek líbil a zatím se mějte dobře. Nebo aspoň ne tak debilně, jako jsem právě popsala.
PS: K napsaní tohohle článku mě inspirovala moje milovaná kamarádka, takže děkuji, zlato. :D
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Sarcastic Superwoman. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig